Z młodymi o marketingu w sporcie

18.10.2017

Blisko stu uczniów i studentów, uczestniczyło w spotkaniu z przedstawicielami klubu SPR Pogoń Szczecin, w ramach projektu Młodzi Agenci. Rozmawiano 
o tym jak wygląda marketing w sporcie.

Na początku spotkania Beata Krawętkowska wiceprezes klubu, mówiła o  funkcjonowaniu klubu, jego sukcesach i trudnych momentach, o jego historii. Czyli o tym wszystkim co jest związane z działalnością klubu sportowego. 
- Wszystkie działania są bardzo ważne, jednak jasno trzeba powiedzieć, że to co najbardziej napędza klub, zawodników, kibiców, to wynik sportowy. – mówiła Wiceprezes. 

O działaniach sensu stricte marketingowych opowiedział Robert Jakubowski dyrektor ds. marketingu klubu. Mowa była m.in. o social mediach, eventach, akcjach, brandingu. 

- W pewnym momencie dochodzimy do tzw. sufitu. Ponieważ zbiór osób zainteresowanych piłką ręczną jest zamknięty. – mówił Robert Jakubowski – Dlatego podejmujemy czynności po za sportowe, aby zainteresować dyscypliną a przede wszystkim klubem innych, niekoniecznie związanych ze sportem.  

Agata Cebula kapitan drużyny mówiła m.in. o tym jak łączyć treningi, z innymi  działaniami w klubie, czy to łatwa czy trudna sprawa, jak być profesjonalnym sportowcem.

Na zakończenie były pytania, konkursy i rozmowy.

Projekt Młodzi Agenci realizowany jest od  1,5 roku, przez Szczecińską Agencję Artystyczną. Ma na celu poznanie i nabycie przez młodych, umiejętności w realizacji zadania pt. Jak dobrze przygotować wydarzenie? To wszystko wsparte szkoleniami np. z zakresu zasad komunikacji, własnej prezentacji, spotkania z osobami mającymi ogromne doświadczenie przy organizacji wielkich imprez. Przez ten czas odbyło się już szereg spotkań, z osobami zajmującymi się zawodowo marketingiem, PR-em, dziennikarstwem, fotoreportażami, czy też oświetleniem.

Copyright © 2024 Szczecińska Agencja Artystyczna
Polityka prywatności Deklaracja dostępności
Nasi Partnerzy
Nasze strony
Projekt i realizacja SO FINE